Significados Asignados Por Un Grupo De Padres y Madres, Estudiantes y Docentes en Torno Al Rol Del Psicólogo en el Colegio Montebello de la Ciudad de Bogotá

thumbnail.default.alt
Share
Date
2024-10-22, 2016-07-05
Publisher
Universidad Antonio Nariño
Degree obtained
Document type
COAR type
http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec
Citation
Bibliographic Managers
Document Viewer
Select a file to preview:
item.page.resume
En este trabajo de investigación se describen las narrativas de un grupo de padres y madres de familia y docentes del colegio Montebello en torno al rol del psicólogo educativo, discursos creados a partir de las experiencias y significados atribuidos frente al profesional. El curso de la investigación se crea desde un diseño metodológico cualitativo, epistemológicamente estas narrativas se abordan a partir del construccionismo social.
Abstract
In this research work describes the narratives of a group of mothers and fathers and teachers of the College Montebello around the role of the educational psychologist, speeches created from the experiences and meanings attributed versus the professional. The course of the investigation it was created from a qualitative methodological design, epistemologically, it these narratives are addressed from the social constructionism.
item.page.coverage.spatial
item.page.coverage.temporal
Collections