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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorAgudelo Lopez, Edgar-
dc.creatorGuzman Diaz, Juan Sebastian-
dc.date.accessioned2021-10-29T19:19:59Z-
dc.date.available2021-10-29T19:19:59Z-
dc.date.created2021-06-04-
dc.identifier.urihttp://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5134-
dc.description.abstractCompanies have benefited from the implementation of e-commerce, as they see the opportunity to reach their customers more easily, because more and more people choose to make their purchases over the internet, this scenario raises an opportunity for companies to address this population by lowering costs by having a commercial establishment elsewhere, we aim that with the implementation of a B2B (Business-to-Business) e-commerce system, the company demands a system that centrally manages and automates all order and quote processes, customers are required to always have the status information of their orders, inventory, product data sheet, online payments , this investigation will allow us, analyze the advances and challenges that the implementationes_ES
dc.description.tableofcontentsLas empresas se han beneficiado con la implementación del comercio electrónico, ya que ven la oportunidad de llegar a nuevos mercados y capturar más clientes, esto se debe a que cada día las personas realizar más transacciones por internet ya sean consultas, compras y pagos, además de expandir su mercado objetivo se disminuyen los costos y gastos operacionales de tener un punto de venta, pretendemos que con la implementación de un sistema de e-commerce B2B (Business-to-Business), la empresa demande un sistema que gestione y automatice de manera centralizada todos los procesos de cotizaciones y pedidos para esto se requiere que los clientes tengan siempre la información necesaria para sus pedidos, inventario, ficha técnica de los productos.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Antonio Nariñoes_ES
dc.sourceinstname:Universidad Antonio Nariñoes_ES
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional UANes_ES
dc.sourceinstname:Universidad Antonio Nariñoes_ES
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional UANes_ES
dc.subjectcomercio electrónicoes_ES
dc.subjecte-commercees_ES
dc.subjectBusiness-to-Businesses_ES
dc.subjectimplementaciónes_ES
dc.subject.ddc381.4es_ES
dc.titlePropuesta de aplicación del e-commerce para la empresa Nicomar Electronics S.Aes_ES
dc.typeTesis - Trabajo de grado - Monografia - Pregradoes_ES
dc.publisher.programAdministración de empresas (virtual)es_ES
dc.rights.accesRightsopenAccesses_ES
dc.subject.keyworde-commercees_ES
dc.subject.keywordBusiness-to-Businesses_ES
dc.subject.keywordimplementationes_ES
dc.type.spaTrabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)es_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersiones_ES
dc.source.bibliographicCitationMartínez, P (2006) El Método De Estudio De Caso: Estrategia Metodológica De La Investigación Científica. Recuperado el 12 de marzo de 2013es_ES
dc.source.bibliographicCitationHernández Sampieri, R., Fernández Collado, C., & Baptista Lucio, P. (2006). Metodología de la Investigación. McGraw Hill.es_ES
dc.source.bibliographicCitationLaudon Kenneth C. E-commerce: negocios, tecnología, sociedad. Editorial prentice hall, Colombia 2002. cuarta edición.es_ES
dc.source.bibliographicCitationRuble D A. Análisis y Diseño Practico de Sistemas Cliente/Servidor. Editorial prentice hall, Colombia 1998.es_ES
dc.source.bibliographicCitationThompson Holydays presidente y fundador de la agencia de viajes en Canadá. (Marketing, 2015).es_ES
dc.source.bibliographicCitationWigand, T. (1997). Electronic commerce: Definition, theory, and context (Vol. 13). EUA: The Information Society.es_ES
dc.source.bibliographicCitationAndrews, W. (2002). E-Commerce, real strategies, real benefits. EUA: Gartner Group.es_ES
dc.source.bibliographicCitationTurban, E. y. (2000). Electronic commerce, a managerial perspective. EUA: Prentice hall.es_ES
dc.source.bibliographicCitationTeoría de Lin, en su texto “actors Influencing Online and Post-purchase Behavior and Construction of Relevant Models” (2008)es_ES
dc.source.bibliographicCitationDickie, J. (1999). Internet and Electronic Commerce Law in the European Union. Bloomsbury.es_ES
dc.description.degreenameAdministrador(a) de Empresases_ES
dc.description.degreelevelPregradoes_ES
dc.publisher.facultyFacultad de Ciencias Económicas y Administrativases_ES
dc.audienceEspecializadaes_ES
dc.description.notesVirtuales_ES
dc.creator.cedula20321823489es_ES
dc.publisher.campusVirtuales_ES
dc.description.degreetypeMonografíaes_ES
Aparece en las colecciones: Administración de empresas

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