Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)Ordoñez Fernandez, Luis FernandoAlvarado Alvarez Lina Clareth2024-08-212024-08-212024-06-032024-08-21https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10064The focus of this research was oriented towards the approach of strategies for the positioning of the company FIRMA GLOBLAL CONSULTORES S.A.S. Knowing the work and development in their years of experience in the provision of accounting and tax services was important to identify the functionalities and particularities according to the real organizational structuring of the company.El enfoque de esta investigación fue orientada en el planteamiento de estrategias para el posicionamiento de la compañía FIRMA GLOBLAL CONSULTORES S.A.S. Conocer la labor y desarrollo en sus años de experiencia en la prestación de los servicios contables y tributarios fue importante para identificar las funcionalidades y particularidades de acuerdo a la estructuración organizacional real de la compañía.pdfEspañolAcceso abiertoMercadeoForecastcostesrecursosorganizacionalCommunity ManagerposicionamientoPlan estratégico de posicionamiento para la compañía Firma Global Consultores en la ciudad de Cali.MarketingForecastCostsResourcesOrganizationalCommunity ManagerPositioningEstudio descriptivoinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2